Orlen wybiera trzy agencje do obsługi marki Anwil w internecie
PKN Orlen rozpoczął równolegle trzy różne przetargi, w których wybierze trzy agencje interaktywne obsługujące markę Anwil.
W pierwszym postępowaniu Orlen poprosił agencje o oferty na utworzenie kanału Anwil na YouTube. Wybrana firma będzie odpowiedzialna za tworzenie filmów, wykonywanie zdjęć i wrzucenie ich na kanał marki, pozyskanie fanów i subskrybentów, pozycjonowanie kanału i jego moderowanie. Zajmie się też tworzeniem kampanii reklamowych z udziałem influencerów, tworzenie kampanii reklamowych TrueView: TrueView In-Stream oraz TrueView Discovery itp. Zainteresowani mogą składać oferty do 30 listopada.
W drugim przetargu zostanie wybrana agencja odpowiedzialna za przygotowanie strategii kampanii Anwilu w mediach społecznościowych i przeglądarkach internetowych, m.in. na takich platformach, jak YouTube, Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin. Agencja ta zajmie się utworzeniem profili marki Anwil w tych serwisach oraz przygotuje długofalową strategię kampanii promocyjnych Anwilu w nich na lata 2019-2021. To postępowanie trwa do 30 listopada.
Trzeci przetarg dotyczy z kolei pozycjonowania strony internetowej www.anwil.pl narzędziami SEO i Google Adwords. Wybrana firma zajmie się opracowaniem strategii kampanii SEO i Google Adwords, promocją w mapach Google, kampanią YouTube.
To postępowanie również trwa do 30 listopada br.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Orlen wybiera trzy agencje do obsługi marki Anwil w internecie