OS3 wypromuje w social media Intel Business Challenge
OS3 zajmie się obsługą w social media tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Intel Business Challenge. Zasięg działań obejmie całą Europę.
Agencja OS3 zajmie się promowaniem Intel Business Challenge w serwisach Facebook, YouTube i Twitter. Głównym założeniem działań będzie łączenie ludzi poprzez ideę przedsiębiorczości, przekazywanie eksperckiej wiedzy popartej doświadczeniami światowych autorytetów współpracujących z Intelem. Komunikacja prowadzona będzie w języku angielskim, przygotowana też zostanie specjalna aplikacja. OS3 będzie też odpowiedzialna za utrzymywanie kontaktów z partnerami koncernu w całej Europie, jak również z uczestnikami Intel Business Challenge.
Intel Business Challenge Europe 2013 to ośmiomiesięczny konkurs dla innowacyjnych rozwiązań produktowych, technologicznych i interaktywnych. Program identyfikuje i wspomaga najbardziej kreatywnych i innowacyjnych studentów oraz absolwentów z Europy.
OS3 zdobyła to zlecenie w przetargu. Nazwy innych biorących w nich udział agencji nie są ujawniane.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: OS3 wypromuje w social media Intel Business Challenge