Agencja Addicters przygotuje bożonarodzeniowe opakowania kosmetyków Palmolive
Agencja marketingowa Addicters wygrała przetarg firmy Colgate-Palmolive na przygotowanie bożonarodzeniowych opakowań dla marki Palmolive.

Agencja Addicters, specjalizująca się w shopper marketingu i aktywacjach promocyjnych, zajmie się stworzeniem bożonarodzeniowego designu promocyjnych opakowań wybranych produktów marki Palmolive dostępnych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Opakowania pojawią się w sklepach w grudniu.
Agencja Addicters współpracuje z Colgate Palmolive od 2014 roku. Przygotowuje dla firmy materiały z zakresu BTL: key visuale, koncepty kreatywne, materiały POS i aktywacje promocyjne w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Za nowy projekt z ramienia Addicters odpowiedzialne są Pola Ziejewska i Marlena Orzechowska.
Firmy nie podają, ile i jakie inne firmy uczestniczyły w przetargu dotyczącym nowego zlecenia.
Dołącz do dyskusji: Agencja Addicters przygotuje bożonarodzeniowe opakowania kosmetyków Palmolive