Żubr stawia na nowy design
Marka piwa Żubr, należąca do Kompanii Piwowarskiej, zmienia wygląd opakowań.
Zmiana dotyczy wszystkich nośników: puszek, butelek i formatów POSM. Nowe opakowania są prostsze, z mniejszą ilością złoceń, ze zwiększoną ekspozycją symbolu marki. Żubr na etykiecie jest większy, “co jeszcze bardziej podkreśla jego status i pozycje w puszczy” - zaznaczono.
Niezmienne na opakowaniach widnieje herb Browaru Dojlidy Białystok.

- Żubr jest od zawszy uważany za ikonę gatunku, strażnika puszczy i przede wszystkim jego chcemy podkreślać w nowych opakowaniach. Zmiana ma charakter ewolucyjny, a Żubr niezmiennie pozostaje Żubrem –-mówi Mateusz Wietrzyński, junior brand manager Żubra.
Za design opakowań odpowiada BNA.
Design
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Żubr stawia na nowy design