„Papa John's x Cheddar” w globalnej kampanii obejmującej również Polskę
Sieć pizzerii Papa John's startuje z globalną kampanią marketingową, w której promuje nową pizzę Cheddar Chicken. Polska jest jednym z pierwszych rynków, który włącza się do tej akcji.

Nowa kampania z przymrużeniem oka nawiązuje do kultury ulicznej Gen Z, korespondującej z miejskim stylem marki, oraz do popularnych kolaboracji modowych.
- To naprawdę wyjątkowa kampania pod kątem pomysłu, klimatu, wykonania. Wszystko jest tu bardzo spójne. Do współpracy przy klipie promocyjnym zaproszono reżysera Josha Cohena (znanego ze współpracy z takimi markami jak adidas i Nike) a za przygotowaniem instrumentalnego utworu „Cheddar” stoi artysta hip-hopowy B Zino. Bardzo silnie podkreślamy osobowość marki, jednocześnie traktując całość mocno humorystycznie - komentuje Joanna Zawada, dyrektor marketingu Papa John’s Poland.
Polska jest jednym z pierwszych rynków przystępujących do akcji. Od 25 maja do oferty weszła nowa pizza Cheddar Chicken z kurczakiem, szpinakiem i pomidorami, plus przystawki – Rollsy Cheddar i Paluszki Cheddar. Produkty są dostępne także w limitowanych ofertach promocyjnych.

Wraz z początkiem czerwca sieć pizzerii Papa John’s ruszyła też ze sprzedażą swojego autorskiego streetwear na międzynarodowej platformie modowej DEPOP. Z opcji zakupienia ubrań i akcesoriów z tej limitowanej serii mogą skorzystać również polscy konsumenci. Zysk ze sprzedaży przeznaczony zostanie na cele charytatywne.
W Polsce kampania będzie promowana w lokalach sieci, poprzez marketing bezpośredni, za pośrednictwem wybranych radiostacji oraz w kanałach digitalowych, głównie mediach społecznościowych. Do współpracy zaproszeni będą także wybrani mikro-influencerzy.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku .webp)



Dołącz do dyskusji: „Papa John's x Cheddar” w globalnej kampanii obejmującej również Polskę