Partner of Promotion i Global Marketing Connection INC wypromują polskie jabłka w Egipcie i Algierii
Konsorcjum agencji Partner of Promotion i Global Marketing Connection INC przygotują i zrealizują na zlecenie Związku Sadowników RP kampanię promującą polskie jabłka w Egipcie i Algierii. Łączny budżet tych działań wynosi 2,5 mln euro netto.
Konsorcjum Partner of Promotion i Global Marketing Connection INC wygrało przetarg Związku Sadowników RP ogłoszony kilka tygodni temu. Związek nie podał informacji na temat liczby i nazw pozostałych uczestników postępowania.
Wybrane agencje zajmą się na zlecenie organizacji m.in. przygotowaniem trzech linii koncepcji wizualnej i realizacją dwuletniej kampanii informacyjno-promocyjnej w Egipcie i Algierii. Działania pod hasłem „Czas na jabłka z Europy” będą promować jabłka świeże i przetworzone.
Zaplanowane działania obejmować będą targi, prasę, internet, media społecznościowe, telewizję (spoty i product placement), outdoor, eventy. Wstępny ich budżet wynosi 2,5 mln euro netto.
Kampania „Czas na jabłka z Europy” jest już drugą, którą dla Związku Sadowników RP będzie realizować poza Polską agencja Partner of Promotion. Firma w kwietniu ub.r. zwyciężyła w przetargu tej organizacji na realizację podobnych działań w Wietnamie i Hongkongu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion i Global Marketing Connection INC wypromują polskie jabłka w Egipcie i Algierii