K2 Create autorem digitalowej kampanii Pepsi
Agencja K2 Create (Grupa K2) opracowała digitalowe spoty reklamowe dla marki napojów Pepsi (PepsiCo) na okres wakacyjny.

Kampania skierowana jest głównie do Generacji Z. W czterech odsłonach bohaterowie dokonują życiowych wyborów, podążając za tym, co najważniejsze – smakiem.
- Wyszliśmy od pomysłu, że wszystkie wybory, tak ważne dla młodych ludzi, da się sprowadzić do kwestii bycia wiernym samemu sobie. Bo o tym właśnie mówi Pepsi - mówi Michalina Przestrzelska, art director w K2 Create.
Wszystkie 6-sekundowe spoty osadzone są w wakacyjnej atmosferze i nawiązują do letnich spotkań i aktywności. Zostały przygotowane na rynek Europy Centralnej i Bałkanów (CEGB).
Kampanie reklamowe

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku .webp)



Dołącz do dyskusji: K2 Create autorem digitalowej kampanii Pepsi