PepsiCo przez kolejne trzy lata sponsorem Ligi Mistrzów UEFA
Koncern PepsiCo na trzy kolejne lata przedłużył umowę sponsorską z piłkarską Ligą Mistrzów UEFA. Kontrakt obejmuje sześć marek z portfolio firmy, w tym Pepsi, Lay’s i Gatorade.
PepsiCo jako sponsor wspiera Ligę Mistrzów od 2015 roku. Na mocy podpisanej wtedy umowy markami partnerskimi rozrywek zostały Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7UP i Lipton - ostatnią z nic zastąpi Ruffles. W wyniku przedłużenia kontraktu, partnerstwo potrwa do Finału Ligi Mistrzów w 2021 roku.
PepsiCo będzie także dodatkowo wspierać ceremonię otwarcia Finału Ligi Mistrzów. Marka Lay’s natomiast w dalszym ciągu współpracować będzie z Fundacją UEFA Dzieciom – dzięki ich wspólnemu wysiłkowi, w ubiegłym roku otwarto sztuczne boisko w obozie dla uchodźców w Zaatari w Jordanie.
– Nasza firma od wielu lat znana jest z zamiłowania do piłki nożnej, dlatego też niezmiernie cieszymy się z odnowienia umowy sponsorskiej z Ligą Mistrzów UEFA. Nasza współpraca w ciągu ostatnich trzech lat była niezwykle satysfakcjonująca i pragniemy nadal dzielić się piłkarskimi emocjami z milionami fanów z całego świata - powiedział Ramon Laguarta, prezes PepsiCo.
Działalność sponsorska rozpocznie się od fazy pucharowej 2018 w nadchodzących tygodniach.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: PepsiCo przez kolejne trzy lata sponsorem Ligi Mistrzów UEFA