Performics wygrał przetarg na obsługę marki Naturell
Agencja marketingu zintegrowanego Performics (jej właścicielem jest Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę internetową marki Naturell należącej do USP Zdrowie.

Agencja Performics odpowiada m.in. za zaprojektowanie nowego serwisu www dla marki Naturell, jego rozwój oraz rozbudowana strategia SEO.
Projekt realizowany będzie w modelu power of one Publicis Groupe przez Performics we współpracy z practise Grupy.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Firmy nie podają na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie ujawniają też liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Performics wygrał przetarg na obsługę marki Naturell