Performics zajmie się performance marketingiem firmy W.Kruk
Należąca do Publicis Media agencja Performics zajmie się długofalową obsługą firmy jubilerskiej W.Kruk. Umowa dotyczy działań z zakresu performance marketingu oraz e-commerce dla serwisu wkruk.pl. Firmy współpracowały dotychczas projektowo.
Performics będzie odpowiadać za obsługę W.Kruk w obszarach SEO, PPC, paid social, programmatic, afiliacji, e-mail marketingu oraz wsparcia w zakresie analityki internetowej sklepu wkruk.pl.
Performics współpracowała z W.Kruk na zasadach projektowych od dwóch lat, szukając nowych rozwiązań i testując innowacyjne narzędzia w zakresie wsparcia e-commerce. Podstawowym celem tych działań jest segmentacja użytkowników i personalizacja komunikacji. W czasie rozwijającej się współpracy Performics dodał do zakresu swoich usług dla W.Kruk m.in. afiliację, współpracę z wieloma sieciami mailingowymi oraz integrację z inteligentnymi feedami produktowymi, które na podstawie algorytmów dobierają najbardziej efektywne produkty dla każdego kanału.
Wartość budżetu oraz termin obowiązywania umowy nie zostały ujawnione. Firmy podają jedynie, że będą współpracować długofalowo.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Performics zajmie się performance marketingiem firmy W.Kruk