PGE Obrót wybiera agencję do kampanii produktowej w internecie
Spółka PGE Obrót rozpoczęła przetarg na przygotowanie i realizację kampanii produktowej w internecie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Działania reklamowa będą prowadzone od maja do końca lipca br.
Wybrana w przetargu PGE Obrót agencja zajmie się realizacją działań reklamowych w internecie, poprzez emisję reklam spółki.
Będzie odpowiedzialna za zaplanowanie działań reklamowych, zakup mediów, bieżącą kontrolę i analizę efektów oraz przygotowywanie i przekazywanie spółce PGE Obrót raportów z realizacji działań reklamowych.
Kampania obejmować będzie swoim zasięgiem teren rynku historycznego tzn. obszar dystrybucji PGE aby dotrzeć z reklamą do klientów spółki. Działania reklamowe będą dotyczyły: promocji zdalnych kanałów sprzedaży PGE Obrót poprzez zainteresowanie
formularzem na stronie www dotyczących zdalnego podpisania umowy/cesji, a także możliwości zdalnego skorzystania z oferty w PGE eBOK.
Zadaniem zwycięskiej agencji będzie również promocja oferty „Fotowoltaika z PGE”, w ramach której PGE Obrót sprzedaje instalację
fotowoltaiczne.
Kampania będzie realizowana w okresie od 2 maja do 31 lipca br.
Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 21 kwietnia br. jest wpłata 15 tys. zł wadium.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: PGE Obrót wybiera agencję do kampanii produktowej w internecie