Philips to „Więcej niż generator pary”
Grupa dentsu Polska przygotowała digitalową kampanię dla Philips Domestic Appliences - producenta elektroniki użytkowej, która promuje generatory pary z serii Philips PerfectCare 9000.
Agencje przygotowały set materiałów kampanijnych – 30, 20 i 15 sekundowe spoty, które będą emitowane w telewizji i Internecie. Oprócz tego stworzono cały toolkit digitalowy, który obejmuje materiały w kanałach mediów społecznościowych – YouTube, Facebook, Instagram, a także kampanie banerową.
Kampania ma charakter międzynarodowy – działania, poza polskim rynkiem, będą obejmować inne kraje Europy Centralnej i Wschodniej.
W nowej kampanii podkreślone zostały technologie generatora pary wyposażonego w kamerę i sztuczną inteligencję, dzięki której urządzenie rozpoznaje każdy materiał i dostosowuje do niego ilość pary i temperaturę. Komunikacja, oprócz przedstawienia zalet technicznych, prezentuje korzyści płynące z posiadania urządzenia – dobre samopoczucie, pewność siebie czy zachwyt użytkowników.
Za koncept strategiczno-kreatywny oraz nadzór nad realizacją spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za realizację spotu dom produkcyjny Propeller, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Carat. Wszystkie agencje wchodzą w skład grupy dentsu Polska/
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Philips to „Więcej niż generator pary”