W nowej kampanii Lidla promowane pieluszki Lupilu
Lidl Polska promuje w mediach nową serię pieluszek Lupilu Premium. Hasło przewodnie promocji brzmi „Lupilu. Otula miłością”.

W kampanii sieć podkreśla zastosowane w pieluszkach i pantsach Premium aż trzy innowacyjne technologie zapewniające szybkie wchłanianie, przewiewność i chłonność aż do 12 godzin. Jakość i bezpieczeństwo zostały potwierdzone m.in. pozytywną opinią na temat produktów przez Instytut Matki i Dziecka.
Kampania pod hasłem „Lupilu. Otula miłością” obejmuje spoty w telewizji oraz radiu. Dodatkowo będą prowadzone działania digital oraz współpraca z influencerami.
Pieluszki Lupilu Premium dostępne są wyłącznie w sklepach stacjonarnych Lidl Polska oraz na Lidl-sklep.pl.
Marketing internetowy

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: W nowej kampanii Lidla promowane pieluszki Lupilu