Piwo Janusza Palikota reklamowe w telewizji, ale nie w TVP. "Póki Jacek Kurski jest prezesem tej stacji"
Aktor Piotr Stramowski został twarzą kampanii wizerunkowej piw grupy Manufaktura, warzonych w browarze w Tenczynku. Kampania telewizyjna nie objęła Telewizji Polskiej. - Nigdy nie będziemy się reklamować w TVP, póki Jacek Kurski jest prezesem tej stacji - mówi Janusz Palikot, właściciel Browaru Tenczynek.
Jak podano w komunikacie prasowym, "na promocję z wykorzystaniem spotu telewizyjnego oraz reklamy w internecie Manufaktura przeznaczyła 2 mln złotych, wspierając swoje hity sprzedażowe - Pils, Świeże, Marakuja, Double IPA". W reklamach internetowych do wymienionych marek dołączy także piwo BUH.
Kampania reklamowa obejmuje portale internetowe oraz stacje telewizyjne należące do grupy Polsat i grupy TVN.
- Nigdy nie będziemy się reklamować w TVP, póki Jacek Kurski jest prezesem tej stacji. Kłamliwa propaganda i styl przekazu prezentowanego w TVP jest absolutnym zaprzeczeniem naszych wartości - powiedział Janusz Palikot, właściciel Manufaktury Piwa, Wódki i Wina, do której należy Browar Tenczynek.
Na potrzeby kampanii przygotowano spot, w którym główną rolę zagrał Piotr Stramowski, ambasador browaru w Tenczynku. Spot przygotowano w wersji 15 i 30 sekund. Wszystkie sceny, także kaskaderskie nakręcono wyłącznie z udziałem Stramowskiego.
Pils Tenczynek w nowej szacie graficznej
Reżyserami i autorami koncepcji spotu są Anna Łoskiewicz i Jacek Kołodziejski, który wcześniej przygotował spot dla marki Marakuja z udziałem Iggy Popa. Autorem zdjęć jest Jacek Podgórski. Za scenografię odpowiadała Anna Łoskiewicz. Choreografię opracowała Agnieszka Konopka, a charakteryzację Olga Nejbauer.
Muzyka to "Mork n Mindy", Sleaford Mods ft. Billy Nomates. Niezwykłe stroje, w których występuje Piotr Stramowski zaprojektowała i wykonała Monika Palikot i jej Capricorn arthouse. Projekt Managerem była Agnieszka Marszałek. Producentem Dragan Film Agnieszka Dragan, a kierownikiem produkcji Grażyna Bastek. Postprodukcją zajęło się studio Televisor.
Obsługę mediową kampanii zapewnia Group One. Występujące w spocie piwo PILS Tenczynek prezentowane jest w nowej szacie graficznej. To zapowiedź rebrandingu produktu. Piwo Świeże zaprezentowano w butelce szklanej. To także zapowiedź zmian, jakie przygotowano dla tej marki. Do tej pory piwo Świeże było dostępnego tylko online i w dwóch sklepach stacjonarnych w Krakowie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Piwo Janusza Palikota reklamowe w telewizji, ale nie w TVP. "Póki Jacek Kurski jest prezesem tej stacji"