Sieć pizzerii Da Grasso z nową kampanią w telewizji (wideo)
Wystartowała nowa kampania reklamowa sieci pizzerii Da Grasso. Za strategię, realizację działań i obsługę mediową odpowiada dom mediowy Codemedia.
Kampania reklamowa w telewizji obejmuje emisje spotu m.in w TVP1, TVP2, Polsacie oraz w stacjach tematycznych, takich jak TVN7, Polsat News, AXN, TTV, Polsat Sport. Film reklamowy wyświetlany jest równolegle na platformach VOD – Player, IPLA – oraz na YouTube.
Kolejne odsłony kampanii zaplanowano w social mediach, a ich uzupełnieniem mają być działania intensyfikujące sprzedaż zarówno online, jak i w lokalach.
Celem kampanii jest rozpowszechnienie stałej oferty DaGrasso – dużej pizzy w cenie średniej przy zakupie napoju.
Za kreacje oraz spot reklamowy odpowiada agencja NuOrder, zaś za strategię kampanii i zakup mediów – Codemedia.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Sieć pizzerii Da Grasso z nową kampanią w telewizji (wideo)