PKP Intercity szuka agencji eventowej
Spółka PKP Intercity rozpoczęła przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za realizację dla niej usług eventowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Z wybraną agencją PKP Intercity będzie współpracować przez rok od momentu podpisania umowy. Możliwe będzie jej przedłużenie na maksymalnie kolejnych 6 miesięcy.
Do jej zadań należeć będzie m.in. kompleksowa obsługa zaplanowanych przez spółkę eventów, w tym wsparcie przy budowaniu i realizacji zaproponowanej koncepcji kreatywnej oraz identyfikacji wizualnej wydarzeń.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 12 grudnia br.
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: PKP Intercity szuka agencji eventowej