PKP unieważnia przetarg mediowy i ogłasza go na nowo
Spółka Polskie Koleje Państwowe unieważniła rozpoczęty na początku lipca przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii wizerunkowo-produktowych marek PKP i PKP Intercity. I ogłosiła go na nowo.
Biuro prasowe PKP SA nie wyjaśniło nam w miniony piątek, dlaczego przetarg ogłoszony w lipcu br., został unieważniony. W urzędowych dokumentach napisano natomiast: „Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art.93 ust.1 pkt. 1 Ustawy Pzp, tj. „z uwagi na to iż w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu”.
W piątek PKP SA przetarg mediowy ogłosiło na nowo. Teraz dotyczy on obsługi mediowej w okresie od 1 listopada br. do 30 września 2016 roku (poprzednio było to 12 miesięcy). Przetarg trwa do 1 października br., a warunkiem udziału w nim jest wpłata 60 tys. zł wadium.
Wybrany dom mediowy zajmie się m.in. przygotowaniem strategii mediowej dla PKP Intercity i PKP, opracowaniem mediaplanów, doradzaniem przy podziale budżetów mediowych oraz negocjowaniem warunków handlowych z właścicielami mediów.
Obecnie planowaniem i zakupem mediów do kampanii PKP zajmuje się dom mediowy Havas Media wybrany w przetargu jesienią ub.r. W ostatnich miesiącach pracował m.in. przy akcji promującej PKP Intercity pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż”.
Przetarg na strategię i kreację nowej kampanii reklamowej PKP i PKP Intercity wygrała niedawno agencja PZL.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: PKP unieważnia przetarg mediowy i ogłasza go na nowo