Plakat "Miejsce kobiet jest w kuchni" to część kampanii marki Porta
Producent drzwi Porta rozpoczyna kampanię "Otwórz się na siebie". W teaserowej części kampanii marka wykorzystała mobilne nośniki z hasłami np. „Miejsce kobiet jest w kuchni". Twarzami akcji są aktorka Magdalena Różczka, dziennikarka Gabi Drzewiecka i celebrytka Lara Gessler - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Po Polsce od ubiegłego tygodnia krążą samochody z hasłami w mocno stereotypowy sposób opisującymi kobiety. To teaser komercyjnej kampanii marki Porta - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
Kampanię "Otwórz się na siebie" w ubiegłym tygodniu zainicjowały plakaty krążące na mobilnych nośnikach zewnętrznych w wybranych polskich miastach (Warszawa, Kraków, Trójmiasto). Widać było na nich hasła „Miejsce kobiet jest w kuchni”, „Kobiety ciągle gadają i gadają” czy „Kobiety są przewrażliwione na punkcie dzieci”.

Fot. WM
Jak przekazali nam przedstawiciele Jet Line, do kampanii użyto 7 mobilnych nośników w pięciu miastach.
Billboard "Kobiety są przewrażliwione na punkcie dzieci” był widziany m.in. przed Instytutem Matki i Dziecka w Warszawie oraz Szpitalem Morskim im. PCK w Gdyni.
Na krakowskim Kazimierzu i na molo w Gdyni w Orłowie przechodnie widzieli natomiast hasło "Kobiety ciągle gadają i gadają”.
Nowa kampania Porta dla kobiet
Kampania "Otwórz się na siebie" ruszyła oficjalnie w poniedziałek. Obok billboardów, obejmuje działania w digitalu, głównie landing page otworzsiena.pl., działania kontentowe na WP.pl, reklamę prasową. Zaplanowano także konkurs, w którym do wygrania jest 2-osobowy wyjazd do SPA. Całość działań uzupełniają formaty display oraz aktywności na Facebooku marki i kanałach social media ambasadorek. Akcja potrwa do 15 marca br.
W kampanii występują aktorka Magdalena Różczka, dziennikarka Gabi Drzewiecka i celebrytka Lara Gessler.




Fot. Jet Line/materiały prasowe
Na stronie otworzsiena.pl opublikowano spoty będący rozwinięciem komunikacji z mobilnych nośników. Lara Gessler przekonuje, że umiejętność gotowania daje kobiecie "dużo więcej władzy niż zasiadanie przy niejednym stole negocjacyjnym". Celebrytka pojawia się na billboardzie przy haśle "Miejsce kobiet jest w kuchni", z dopiskiem "I dobrze".
Gabi Drzewiecka opowiada, że dzięki temu, że lubi mówić, została dziennikarką. Jej wizerunek na billboardzie pojawia się przy sloganie "Kobiety ciągle gadają i gadają", z dopiskiem "I dobrze".
Magdalena Różczka w reklamie uzupełnia inne hasło z teasera, "Kobiety są przewrażliwione na punkcie dzieci". Aktorka wyjaśnia, że dzięki temu "los dzieci pozostawionych zaraz po urodzeniu nie jest mi obojętny".
- W kampanii „Otwórz się na siebie” marka Porta stawia na kobiety i ich cechy, które stereotypowo bywają traktowane jako wady. Twórcy kampanii podkreślają szczególną rolę ambasadorek, które swoją autentyczną postawą i życiowymi wyborami udowadniają, że stereotypowo kobiece cechy mają pozytywny wpływ na to, co może stać się pasją, zawodem czy powołaniem - czytamy w komunikacie prasowym na temat akcji.
Za koncepcję, kreację i realizację kampanii odpowiada Scholz & Friends Warszawa we współpracy z pozostałymi agencjami Grupy S/F – The Digitals i Booost. Współpraca z Portą jest wynikiem wygranego przetargu i ma charakter projektowy.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Plakat "Miejsce kobiet jest w kuchni" to część kampanii marki Porta