„Sieć w domu i bajeruj do woli” w kampanii Plush na kartę (wideo)
Ruszyła akcja reklamująca pakiet internetowy w ofercie Plush na kartę (świadczonej przez Polkomtel należący do grupy Cyfrowy Polsat). Jest realizowana pod hasłem „Sieć w domu i bajeruj do woli”.
W spocie z kampanii Plushak, brand hero marki Plush, siedzi w domu i z notesu wybiera numery atrakcyjnych dziewczyn, z którymi flirtuje przez wideo komunikator. „Sieć w domu i bajeruj do woli” - zachęca lektor, zaznaczając, że konto w Plush na kartę można doładować w serwisie internetowym tej oferty.
Kampania podkreśla, że w Plush na kartę przy doładowaniu za 30 zł na 30 dni oprócz 30 GB otrzymuje się dodatkowe 10 GB, przy czym zużywania tego pakietu nie powoduje korzystanie z platform społecznościowych Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, YouTube i TikTok.
W połowie marca ruszyły dwie inne kampanie oferty Plush: jedna pod hasłem „Weź się przenieś do Plusha!” promująca taryfę abonamentową, a druga z udziałem rapera Lil Wayne’a reklamujący promocję z platformą streamingową Tidal.
Nowa kampania reklamująca Plush jest realizowana w telewizji oraz internecie (m.in. w social media).
Za obsługę marketingową oferty Plush odpowiadają agencja Scholz&Friends Warszawa (kreacja kampanii), studio TFP (produkcja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (planowanie i zakup mediów).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Sieć w domu i bajeruj do woli” w kampanii Plush na kartę (wideo)