Polsat Media współpracuje ze Spicy Mobile
Z początkiem maja biuro reklamy Polsat Media rozpoczyna współpracę z agencją marketingu mobilnego Spicy Mobile. Powstaje produkt reklamowy Polsat Media Mobile.
Dzięki współpracy ze Spicy Mobile, Polsat Media poszerzy swoją ofertę w zakresie aplikacji mobilnych, łącząc powierzchnię reklamową oferowaną dotychczas przez Mobiem (w ofercie Polsat Media od przejęcia Interii) z nowymi zasobami pochodzącymi ze Spicy Mobile. Nowy produkt będzie oferowany pod nazwą Polsat Media Mobile.
Połączenie oferty Mobiem i Spicy Mobile ma zapewnić Polsat Media kompleksową, najszerszą na rynku ofertę w zakresie strategii, kreacji, realizacji kampanii reklamowych, big data oraz marketingu aplikacji mobilnych.
Spicy Mobile realizuje kampanie reklamowe o potencjale przekraczającym 700 mln odsłon miesięcznie, a także oferuje zaawansowane rozwiązania technologiczne i badawcze dedykowane kanałowi „mobile”. Jest m.in. twórcą platformy emisji reklam w modelu programmatic (Spicy DSP) oraz pomysłodawcą pomiaru aktywności użytkowników na urządzeniach mobilnych (badanie Mobience).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Polsat Media współpracuje ze Spicy Mobile