Polska Organizacja Turystyczna szykuje kampanię z udziałem polskich siatkarzy
Polska Organizacja Turystyczna planuje kampanię z udziałem reprezentacji Polski w piłce siatkowej, zarówno mężczyzn jak i kobiet - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Na potrzeby kampanii mają powstać dwa filmy promujące Polskę z udziałem siatkarzy i siatkarek. Każdy w czterech wersjach czasowych: 60 s., 30 s., 23 s. I 15 s, po polsku i po angielsku. Filmy mają promować Polskę jako kraj atrakcyjny turystycznie.
Głównymi motywami komunikacyjnymi, które będą w nich uwzględnione mają być: zdobycie Mistrzostwa Świata przez reprezentację męską siatkarzy (pierwszy spot) oraz przedstawienie - za pomocą wizerunku siatkarek - Polski jako atrakcyjnego kraju, w którym mają się odbyć siatkarskie Mistrzostwa Europy w 2019 roku.
Filmy będą nawiązywać do motywu sportu, jakim jest piłka siatkowa i przedstawiać będą polskie miasta związane z tą dyscypliną. Liczba lokacji powinna zależeć od koncepcji kreatywnej na przedstawienie miast.
Grupą docelową planowanej przez POT kampanii są młodzi turyści w wieku 20- 40 lat, a także rodziny z dziećmi. Kampania kierowana będzie do turystów z krajów, gdzie widoczne jest zainteresowanie piłką siatkową.
Spoty będą używane przez POT oraz Polski Związek Piłki Siatkowej do promocji Polski w kraju i zagranicą. Organizacja oczekuje, że będą przedstawić Polskę jako kraj piękny i nowoczesny, a Polaków jako gościnnych i przyjaźnie nastawionych do turystów. Siatkarze mają być w nich pokazani jako wzór do naśladowania dla młodych ludzi. Mają to być sylwetki tych sportowców, którzy po raz drugi zdobyli tytuł mistrza świata, jak i siatkarzy młodszego pokolenia, który dopiero weszli do reprezentacji.
W związku z planowaną kampanią POT szuka w przetargu firmy, która zajmie się przygotowaniem i realizacją tych spotów. Będzie odpowiadać za przygotowanie scenariuszy do obu filmów promocyjnych , wymyśli hasła/claimy przewodnie dla akcji oraz wyprodukuje spoty. Filmy i hasła muszą być związane z polskimi reprezentacjami piłki siatkowej i muszą odnosić się do istniejącego Corporate Identity (wizerunek siatkarzy i POT). Spoty mają być gotowe do połowy grudnia br.
Przetarg trwa do 2 listopada br.
Wybrana w przetargu firma nie będzie musiała płacić za prawa do wizerunku sportowców, nie będzie również odpowiadać za gażę dla nich.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Polska Organizacja Turystyczna szykuje kampanię z udziałem polskich siatkarzy
.......... ➤➤➤ ➤➤➤➤ ➤➤➤ www.CashPay40.Com