Kulinarny rap w spocie pizzy Proste Historie Iglotex
W nowej kampanii dań gotowych marki Iglotex z cyklu „Proste Historie” reklamowana jest pizza. Spot do akcji przygotowała GPD Agency.
Bohater reklamy rapuje piosenkę opisującą, jak pierwszy raz kupił i przygotował do zjedzenia dwa typy pizzy marki Proste Historie Iglotex: mrożoną i chłodzoną. W spocie pojawia się sporo apetycznych ujęć obu wariantów pizzy.
Kampania obejmuje przede wszystkim telewizję. Kreacją i produkcją spotu zajęła się GPD Agency.
Poprzednio przez kilka lat w reklamach dań gotowych Proste Historie Iglotex występowały znane osoby. Dwa lata temu narratorem spotu był Tomasz Karolak, a wcześniej w kampaniach marki wzięli udział m.in. Natalia Kukulska, Magdalena Różczka, Maryla Rodowicz, Marcin Prokop oraz Wojciech Mann.
wideo
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kulinarny rap w spocie pizzy Proste Historie Iglotex