Danone wprowadza ŚniaDanio, przekąskę promują Mały Głód i Burczek (wideo)
Danone Polska poszerzył ofertę marki Danio o nową przekąskę - ŚniaDanio. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Małego Głoda i Burczka przygotowana przez agencje H2O Creative i VMLY&R.
ŚniaDanio to przekąska będąca połączeniem serka o smaku waniliowym z dodatkiem mieszanki zbóż i owoców dostępna w 3 wariantach smakowych.
Debiut nowego produktu wspiera kampania. W odróżnieniu od dotychczasowych działań obok Małego Głoda pojawia się nowy bohater, będący synonimem nieustępliwego porannego głodu - Burczek. Jest on członkiem prezentowanej niedawno Ekipy Małego Głoda, która stanowi istotną część tegorocznej strategii komunikacyjnej marki.
- Konsumenci coraz częściej szukają produktów, które odpowiadają na ich potrzeby w sposób komplementarny. Jako lider kategorii chcemy realizować te oczekiwania, stąd stworzenie nowego produktu. Zależało nam na tym, aby wraz z rozwojem portfolio Danio, szła także zmiana na poziomie komunikacyjnym. Nowa kampania dla ŚniaDanio jest tego wyrazem - komentuje Zofia Legierska, kierownik marki Danio.
Za strategię nowego wariantu odpowiadają agencje H2O Creative i VMLY&R Poland. Idea kreatywna, projekt i nazwa opakowania, a także kreacja postaci i key visual zostały stworzone przez H2O Creative. W ramach działań promocyjnych przygotowano również spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych.
Za koncepcję kreatywną i produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland.
Zakupem mediów tradycyjnych zajmuje się dom mediowy MediaCom, zaś zakupem mediów digital - agencja K2 Precise. Kampanię uzupełniają działania z zakresu influencer marketing i PR prowadzone przez Danone.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Danone wprowadza ŚniaDanio, przekąskę promują Mały Głód i Burczek (wideo)