„Przyjemność jest prezentem” w promocji Nespresso
Rozpoczęła się zimowa promocja ekspresów kawowych Nespresso. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Przyjemność jest prezentem”, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy MRM Paris i MEC.
W ramach nowej promocji Nespresso każdy, kto kupi dowolny ekspres kawowy tej marki, otrzyma voucher do wymiany na kawę (do wyboru jest 21 wariantów kawy Grand Crus). Wartość vouchera zależy od zakupionego ekspresu i może sięgnąć nawet 400 zł.
Promocja potrwa do 26 stycznia przyszłego roku i obejmuje zakupy zarówno w warszawskim butiku i u partnerów handlowych Nespresso (m.in. w sklepach Duka, Media Markt, Saturn, RTV Euro AGD).
>>> George Clooney i Matt Damon w nowej reklamie Nespresso (wideo)

Akcję wspierają degustacje w sklepach w całym kraju, pokazy w wybranych galeriach handlowych i banery w internecie. Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja MRM Paris, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Przyjemność jest prezentem” w promocji Nespresso