Publicis Media uruchamia globalną strukturę sprzedażową, na czele Ali Nehme
Publicis Media (należy do Publicis Groupe) chce zgromadzić w jednym miejscu wiedzę i doświadczenia ekspertów w dziedzinie handlu i uruchamia „global commerce practise”.
Projektem pokieruje Ali Nehme, który będzie podlegać bezpośrednio pod Michaela Kahna, prezesa globalnej marki Digitas.
Ali Nehme do tej pory pełnił funkcję prezesa ds. handlu i innowacji w Publicis Media EMEA. Pracował dla takich klientów agencji, jak gdzie pracował przy kontach, w tym w L'Oréal, Nestlé, Procter & Gamble i Samsung.
„Global commerce practise” ma koncentrować się na trzech obszarach. Pierwszy to „strategia i przyspieszenie” - ma pomóc klientom w rozwijaniu działalności poprzez witryny skierowane bezpośrednio do konsumentów oraz za pośrednictwem witryn e-commerce.
Drugim obszarem są "media i inwestycje", które będą obejmować planowanie i łączenie mediów z handlem oraz rekomendowanie obszarów inwestycji. „Treści i merchandising” to trzeci obszar, w którym jednostka będzie dążyć, by pomóc markom w zwiększaniu widoczności swoich produktów i poprawie ogólnego zadowolenia klienta.
Nehme będzie kierował zespołem specjalistów ds. handlu regionalnego w obu Amerykach, regionie EMEA i regionie Azji i Pacyfiku, jednocześnie nadzorując specjalistów ds. handlu w ramach poszczególnych sieci.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Publicis Media uruchamia globalną strukturę sprzedażową, na czele Ali Nehme