Rafał Wyszyński szefem Kinesso&Matterkind w regionie Europy Centralnej i Wschodniej
Spółka technologiczna holdingu IPG ma nowego szefa regionu CEE (Europy Centralnej i Wschodniej). Rafał Wyszyński będzie odpowiedzialny za zarządzanie Kinesso oraz Matterkind.

Wyszyński awansował na nowoutworzone stanowisko general managera Kinesso&Matterkind na region CEE. Jest na nim odpowiedzialny za zarządzanie firmą na takich rynkach jak: m.in. Polska, Węgry, Czechy i Rumunia. W regionie będzie raportował do Moniki Bronowskiej, CEO Mediabrands CEE.
Przez ostatni rok Rafał Wyszyński był odpowiedzialny za wprowadzanie Kinesso w Polsce. Poprzednio związany z Netsprint Group, gdzie zarządzał firmą doradczą DataTech Advisory oraz zajmował się przygotowaniem i implementacją strategicznego planu rozwoju platformy DMP Netsprint Audience. Przez 10 lat był również związany z Publicis Media, gdzie m.in. jako managing director kierował kilkudziesięcioosobowym specjalistycznym departamentem zajmującym się danymi, kwestiami technologii, innowacji, analityki i insightów.
Za co odpowiada Kinesso
Kinesso jest spółką technologiczną łączącą kompetencje w obszarach danych (Acxiom), technologii marketingowych oraz mediów.
Firma dostarcza rozwiązań w zakresie data-driven marketingu dla klientów UM, Initiative oraz pozostałych podmiotów należących do holdingu IPG. Oferta Kinesso obejmuje usługi, aplikacje i platformy obsługujące wszystkie etapy komunikacji z konsumentem.
Obecnie firma w całym regionie CEE zatrudnia 112 osób. Do Kinesso należy także Matterkind, specjalizujący się komunikacji w mediach adresowalnych.
Dwa huby w Warszawie i Budapeszcie
W Warszawie i Budapeszcie znajdują się dwa huby, których zespoły obsługują klientów na rynkach CEE oraz EMEA. W Polsce jest również umiejscowiony hub analityczny, zarządzany przez Marcina Pietrzaka i zatrudniający blisko 40 osób. Zespół pracuje nad globalnymi projektami dla klientów IPG. Wkrótce powstanie kolejny hub, zatrudniający inżynierów, programistów i developerów, którzy będą współtworzyć globalne rozwiązania technologiczne. Obecnie prowadzona jest rekrutacja do tego zespołu w Polsce.
Wśród globalnych klientów Kinesso są m.in. J&J, Nestle, Orange, Lego, Carlsberg, Auchan, Coca-Cola oraz Volkswagen.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Rafał Wyszyński szefem Kinesso&Matterkind w regionie Europy Centralnej i Wschodniej