Rainbow promuje „Twoje epickie wakacje” (wideo)
Biuro podróży Rainbow rozpoczęło kampanię reklamującą ofertę Lato 2019. Akcję, realizowaną pod hasłem „Twoje epickie wakacje”, przygotowały firmy marketingowe Fat Baby, Lemon Film i Simple Frame.
Kampania wspiera przedsprzedaż oferty Lato 2019 biura podróży Rainbow. Reklamy podkreślają kluczowe atuty tej oferty, m.in. do 40 proc. rabatu dla wszystkich klientów, a także do 500 zł rabatu dla dzieci i do 400 zł dla drugiej osoby. Promocja będzie obowiązywać do 12 grudnia.
Spoty z kampanii pokazują atrakcje egzotycznej podróży w stylistyce zwiastuna filmowego.
Działania reklamowe, realizowane pod hasłem „Twoje epickie wakacje”, obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Fat Baby. Spoty wyreżyserował team Państwo Rodzeństwo, produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon Film, a postprodukcją - Simple Frame.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Rainbow promuje „Twoje epickie wakacje” (wideo)