Red8 Advertising przejmuje od Just obsługę reklamową Orlen Oil
Agencja Red8 Advertising wygrała przetarg na obsługę spółki Orlen Oil w zakresie kreacji reklam. Poprzednio zajmowała się tym agencja Just.

Pierwsza kampania olejów Orlen Oil przygotowana przez Red8 Advertising zacznie się w kwietniu i będzie prowadzona m.in. w telewizji, prasie, internecie, kinach i na outdoorze.
W przetargu brało jeszcze udział kilka innych agencji. Orlen Oil nie podaje ich nazw ani długości umowy podpisanej z Red8.
Przez ostatnich kilka lat dla Orlen Oil pracowała agencja Just, która wymyśliła kampanię olejów Platinum Max Expert z udziałem kobiet z Francji, Niemiec i USA (przeczytaj więcej i zobacz reklamy).
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Red8 Advertising przejmuje od Just obsługę reklamową Orlen Oil