Orlen Oil zachęca w reklamie do "uwolnienia potencjału silnika"
Pod hasłem "Uwolnij potencjał silnika" ruszyła nowa kampania wizerunkowa marki Platinum Orlen Oil. Akcja ma zachęcić właścicieli samochodów do stosowania produktów Platinum Max Expert i wykorzystywania maksymalnego potencjału jakie daje silnik.

Linia olejów Platinum Max Expert dzięki zaawansowanej technologii zapewnia większą wytrzymałość silnika, redukuje tarcie, zmniejsza zużycie paliwa, a także gwarantuje wydłużone przebiegi między kolejnymi wymianami oleju. Niezawodna formuła olejów zapewnia ochronę w ekstremalnych warunkach.
Działania reklamowe w ramach nowej kampanii objęły media ogólnopolskie i regionalne m.in. prasę branżową, serwisy internetowe związane z branżą motoryzacyjną, działania digitalowe, PR, a także social media.
Za koncepcję i kreację odpowiadał zespół biura marketingu Orlen Oil, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Sigma Bis.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
 



 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Orlen Oil zachęca w reklamie do "uwolnienia potencjału silnika"