Reklama Nike od John Pitcher najbardziej kreatywną e-kampanią 2013 r.
W konkursie IAB Creative Showcase za najbardziej kreatywną kampanię internetową ub.r. uznano akcję Nike Hypervenom przygotowaną przez agencję John Pitcher. W edycji zimowej wyróżniono prace agencji GoldenSubmarine, Mobext, Adrino, Ban.pl i MediaCom.
Kampania Nike Hypervenom była oparta na drapieżnie wyglądających grafikach przedstawiających hybrydę tych butów, czarnej pantery, żmii i kruka. Pojawiły się one na kilkunastu stronach, głównie na serwisach poświęconych tematyce sportowej i piłkarskiej. Wykorzystano takie formy reklamowe jak: Megabillboard, Halfpage, Rectangle, Preroll czy xHTML.

W edycji zima 2013/2014 konkursu IAB Creative Showcase główną nagrodę przyznano agencji GoldenSubmarine za mechanizm informowania o polityce cookies („ciasteczek”) na stronie delikatesy.pl. Obok obowiązkowego komunikatu internauta może zobaczyć promocje aktualne na dany dzień.

Wyróżnienia otrzymały agencje Mobext i Adrino za reklamę Statiol oraz Ban.pl i MediaCom Warszawa za kampanię Seata. W kampanii promującej zimowe paliwa Statoil pierwszy raz w Polsce został wykorzystany mechanizm targetowania pogodowego na urządzenia mobilne oraz reklama rich mediowa kontekstowo nawiązująca do warunków pogodowych i specyfiki produktu. Z kolei w reklamie Seata wykorzystano format Wonderwall, w którym można umieścić jednocześnie kilkunaście grafik.



Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Reklama Nike od John Pitcher najbardziej kreatywną e-kampanią 2013 r.