SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklama zewnętrzna w Polsce dociera do ponad 29 mln osób

W lutym zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,35 proc. - wynika z danych Mediapanel Gemiusa. Liderem rynku jest firma AMS SA. 

Zasięg tradycyjnych nośników OOH (outdoor traditional) wyniósł 70,83 proc., natomiast cyfrowych (outdoor digital) – 87 proc. (zasięg All, dla populacji Polaków 7-75).

Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej wyniosła 29,2 mln, w tym 15,1 mln mężczyzn i 14,1 mln - kobiet.

Liderem rynku jest AMS SA z liczba ponad 28,9 mln realnych użytkowników i zasięgiem na poziomie 88,45 proc.

Drugie miejsce zajmuje Clear Channel Poland, której zasięg wynosi 53,94 proc., a liczba realnych użytkowników - 17,6 mln. 

Podium zamyka Jet Line z 13,1 mln użytkowników i zasięgiem 40,12 proc. 

 

Pod względem zasięgu reklama zewnętrzna zajmuje 4. miejsce w badaniu Mediapanel - za telewizją (z zasięgiem 99,97 proc.), radiem (98,35 proc.) i internetem (90,78 proc.). 

 

Dołącz do dyskusji: Reklama zewnętrzna w Polsce dociera do ponad 29 mln osób

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
popolio
Znacie jakiś inny europejski kraj, który jest tak uwalony reklamami jak Polska?
1 0
odpowiedź