Robert Lewandowski na okładce „Esquire”
W sprzedaży pojawił się wrześniowo-październikowy numer dwumiesięcznika „Esquire”, wydawany przez Marquard Media Polska. Na okładce pisma znalazł się piłkarz Robert Lewandowski.

Czytelnicy „Esquire” znajdą w magazynie artykuły o Andrzeju Stasiuku oraz Waldemarze Dąbrowskim, wywiad z Ryszardem Horowitzem o pracy fotografa, a także sylwetkę Paula McCartneya. Oprócz tego przeczytać można opowiadanie Katarzyny Puzyńskiej oraz reportaż o globalnym ociepleniu.
Bieżące wydanie „Esquire” liczy 152 stron i ukazało się w nakładzie 40 tys. egzemplarzy. Pismo kosztuje 11,90 zł.
„Esquire” zadebiutował na polskim rynku w lutym br. Pierwszy numer sprzedał się w ilości 11,8 tys. egzemplarzy (więcej na ten temat). Wydawca obniżył nakład i wprowadził zmiany w piśmie. Z magazynem współpracę podjął były redaktor naczelny „Malemena” Michał Kukawski (więcej na ten temat).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski na okładce „Esquire”