„Rodzinka.pl” jako „Boscy w sieci” reklamują Orange (wideo)
W TVP2 ruszyła emisja serialu „Boscy w sieci” reklamującego usługi Orange. W produkcji występują najważniejsi aktorzy „Rodzinki.pl” - na czele z Małgorzatą Kożuchowską, Tomaszem Karolakiem i Maciejem Musiałem.
„Boscy w sieci” pokazują, jak główni bohaterowie „Rodzinki.pl.” - Ludwik (grany przez Tomasza Karolaka) i Natalia (Małgorzata Kożuchowska) oraz ich synowie Tomek (Maciej Musiał), Kuba (Adam Zdrójkowski) i Kacper (Mateusz Pawłowski) - w codziennym życiu wykorzystują nowoczesne technologie i usługi Orange.
Produkcja emitowana jest w TVP2 w piątki, ok. godz. 20.00, na 40 minut przed pokazywaną o 20.40 „Rodzinką.pl”.
Pierwszy odcinek, wyemitowany w zeszły piątek, pokazywał perypetie rodziny z wyjściem na Orange Warsaw Festival i korzystanie z aplikacji lokalizacyjnej „Gdzie jest dziecko”.
Za produkcję „Boskich w sieci” odpowiada Telewizja Polska. Reżyserem jest Karol Klementowicz.
Orange to kolejna duża firma, która promuje się na zasadach product placementu w osobnym miniserialu telewizyjnym. W ostatnich latach jako pierwsza na szeroką skalę zdecydowała na to Kompania Piwowarska, która w czerwcu 2012 roku, w czasie Euro 2012, reklamowała piwo Tyskie w serialu „5 Stadion”, będącym zwieńczeniem prowadzonej pod tym hasłem przez kilka miesięcy kampanii marketingowej (więcej na ten temat).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” jako „Boscy w sieci” reklamują Orange (wideo)