SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rossmann z nowymi produktami z influencerami

Ewa Chodakowska, Aleksandra Sosfa oraz Maxineczka – to twarze najnowszej kampanii marki Nowe. Zdecydowana większość produktów brandu jest dostępna tylko w Rossmannie.

Foto: materiał prasowy Foto: materiał prasowy

Kampania opiera się na digitalu, ale jest szeroko wspierana w: telewizji, radiu, OOH, DOOH oraz w sklepach Rossmann (wklejki na witrynach, POS-y). W drogeriach, przy kluczowych produktach, umieszczono informacje nt. wyróżników. Rossmann, w zależności od grupy wiekowej odbiorców danego produktu, elastycznie zmienia język, muzykę czy oprawę graficzną.

Do kampanii przygotowano też spot wideo.

Dołącz do dyskusji: Rossmann z nowymi produktami z influencerami

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nikt
Społeczeństwo nie ufa influcerom. Ja też nid i dlatego nie kupuje nic z gębami na opakowaniach.
1 0
odpowiedź
User
Mika
szanowna redakcjo, z tej przeklejonej do serwisu notki prasowej nie można się dowiedzieć kompletnie niczego, jak choćby kto tę kampanię zrobił; to jest reklama produktów własnych Rossmanna / product placement i tyle, trochę za śmieciowe treści jak na branżowy portal
0 0
odpowiedź
User
Ponury Grabaz
Za dobre honorarium,to mozna promowac nawet papier toaletowy z . . Biedronki
1 0
odpowiedź