Rynek sprzedaży usług turystycznych w internecie wart 565 mld dol., w cztery lata urośnie do 817 mld dol.
O 13,8 proc., do blisko 565 miliardów dolarów, wzrośnie w 2016 roku wartość rynku sprzedaży podróży w internecie - szacuje firma eMarketer.
W najbliższych latach rozwój rynku mają napędzać rynki rozwijające się, szczególnie w regionie Azji i Pacyfiku oraz Ameryce Łacińskiej, gdzie przewidywane są dwucyfrowe wzrosty.
W bieżącym roku największym na świecie rynkiem sprzedaży podróży w przestrzeni cyfrowej ma być jeszcze Amneryka Północna, ale w przyszłym to miano ma już należeć do Azji i Pacyfiku.

W tym roku wartość globalnego rynku sprzedaży podróży w przestrzeni cyfrowej ma wzrosnąć w porównaniu z rokiem 2015 o 13,8 proc., do 564,87 miliarda dolarów. Kolejne lata mają przynieść stopniowo malejące tempo wzrostu, a w roku 2020 wartość rynku ma sięgnąć 817,54 miliarda dolarów.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Rynek sprzedaży usług turystycznych w internecie wart 565 mld dol., w cztery lata urośnie do 817 mld dol.