Samozwańczy kandydat na króla Polski reklamuje ser Królewski
Ruszyła kampania dla marki ser „Królewski” OSM Sierpc. Autorem kampanii jest agencja Lvov. Historia opowiada o samozwańczym kandydacie na króla Polski.

Film jest serią perypetii bohatera, usilnie zabiegającego o królewski tron i głęboko wierzącego, że jest do niego odpowiednim kandydatem. Inspiracją dla bohatera jest paradoks – owszem istnieje królewski smak, ale przecież króla w kraju nie ma.
- Kategoria produktów mleczarskich, w tym serów, wydaje się być przewidywalna komunikacyjnie, uchodzi za nudną i powtarzalną. Zdecydowaliśmy się z agencją postawić na humor i ironię, wykreować antybohatera, którego postawa tym bardziej podkreśli, że królewski smak naszego sera broni się sam - mówi Rafał Kowalski, dyrektor marketingu OSM Sierpc.
Koncept strategiczny został wypracowany przez agencję „Jestem. Agnieszka Garwolińska”. Kampanię wyreżyserował Paweł Borowski, autorem zdjęć jest Malte Rosenfeld, a za produkcję odpowiada „Dynamo Film”.
Działania reklamowe będą prowadzone w wybranych stacjach tv oraz w internecie.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku .webp)



Dołącz do dyskusji: Samozwańczy kandydat na króla Polski reklamuje ser Królewski