Schulz Brand Friendly przygotuje nowe reklamy słodyczy firmy Wawel
Produkująca słodycze firma Wawel rozstrzygnęła przetarg dotyczący strategii komunikacyjnej. Działaniami dla producenta zajmie się agencja Schulz Brand Friendly.
Wyłoniona w przetargu agencja Schulz Brand Friendly zajmie się opracowaniem i wdrożeniem strategii komunikacji marki Wawel. Współpraca obejmie wszystkie subbrandy marki, m.in.: czekolady, czekoladki – Kasztanki, Malaga, Tiki Taki, cukierki Michałki, galaretki - Mieszanka Krakowska, Fresh & Fruity. Współpraca rozpoczęła się od grudnia.
Firmy nie podają, ile agencji brało udział w przetargu ani na jak długo zawarły umowę.
W jednej z ostatnich kampanii, realizowanej w październiku br. Wawel promował markę Tofflairs - akcję pod hasłem „Tofflairs face...I wszystko zaczyna się kleić” przygotowały agencje VML Poland, Mets i New Age Media.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Schulz Brand Friendly przygotuje nowe reklamy słodyczy firmy Wawel