Sebastian Owczarek: z GroupM do OMD Digital
Sebastian Owczarek zaczął pracę jako SEM/SEO manager w OMD Digital, dziale Grupy OMD. Poprzednio pełnił podobną funkcję w GroupM.
Sebastian Owczarek

W OMD Digital Sebastian Owczarek odpowiada za integrację i rozwój oferty SEM i SEO dla klientów domów mediowych należących do Grupy OMD: OMD Macroscope, OMD Optimum Media, PHD oraz Easymedia. Zajmie się też wdrażaniem nowych kompetencji SEO/SEM w ramach całościowych strategii digitalowych.
Przez ostatnie 5 lat pracował jako SEO manager w sieci GroupM skupiającej domy mediowe MEC, MediaCom, Mindshare i Maxus. Realizował projekty dla takich klientów jak m.in. Orange, Pekao, CITI Handlowy, Henkel, Skoda, nju mobile, Nestle, Nivea, Ford, Volvo, Colgate, Kamis, Sony i Johnson & Johnson.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Sebastian Owczarek: z GroupM do OMD Digital