Shake Hands z marką Vetrex
Shake Hands rozpoczęła współpracę z producentem stolarki okiennej Vetrex.
Agencja odpowiedzialna jest za strategię obecności marki w mediach społecznościowych i jej bieżącą realizację.
Celem prowadzonych przez agencję działań jest budowanie świadomości marki Vetrex oraz promocja konkretnych produktów i rozwiązań. Podstawą działań jest długofalowa strategia opracowana przez Shake Hands, której głównym elementem są aktywności content marketingowe w obszarze social media. W ich ramach rozwija m.in. ekspercki blog Vetrex, odpowiada za budowane społeczności wokół marki i optymalizację obecności w mediach społecznościowych pod kątem pozyskiwania leadów.
Za obsługę marki i poszczególnych projektów odpowiada Agnieszka Radosz.
Z firmą Vetrex współpracuje również agencja Brand Support należąca do tej samej grupy reklamowej co Shake Hands. Przetarg na obsługę budżetu działań strategicznych i marketingowych tego klienta Brand Support wygrała w kwietniu 2016 r. W ostatnich miesiącach realizowała obejmującą internet, outdoor oraz prasę zimową kampanię promującą flagowy produkt tej firmy – okna V90+.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Shake Hands z marką Vetrex