Simba Toys wybiera w przetargu Albedo Marketing
W wyniku wygranych przetargów agencja Albedo Marketing pozyskała budżety na realizację czterech akcji promocyjnych dla różnych marek zabawek należących do Simba Toys.
Zespół Albedo Marketing odpowie w nich między innymi za przygotowanie strategii, wdrożenie akcji promocyjnych, organizację kampanii digitalowych i współpracę z influencerami.
W tym roku Albedo realizować będzie kolejne dwa konkursy sprzedażowe dla Chi Chi, a także zajmie się organizacją kampanii promującej platformę z pomysłami na kreatywne spędzie czasu z dziećmi swiatevi.pl, w ramach której zorganizowany zostanie także konkurs z udziałem influencerów parentingowych.
Agencja przeprowadzi także kampanią digitalową, wprowadzającą na rynek nową kolekcję samochodzików marki Majorette.
Dzięki wygranym przetargom agencja poszerzyła swoje grono klientów oferujących produkty kierowane do segmentu kids takich, jak Coccodrillo, czy Nestlé Pure Life.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Simba Toys wybiera w przetargu Albedo Marketing