Śmietanka Łaciata w nowej kampanii "nieźle miesza w kuchni"
Rozpoczęła się najnowsza kampania śmietanki UHT Łaciata, marki której właścicielem jest SM „Mlekpol” w Grajewie. Przygotował ją zespół agencji Opus B.
W nowej kampanii promującej śmietanki UHT marki Łaciata autorzy podkreślają zmianę, jaka zachodzi w kuchni po zastosowaniu produktów, namawiają do eksperymentowania, otwierania się na nowe smaki i połączenia.
Nadrzędną korzyść konsumencką zdefiniowano jako pewność efektu w kuchni. W komunikacji podkreślono też szerokość portfolio i różnorodność zastosowań produktów, wykorzystując kod kolorystyczny dopasowany do poszczególnych SKU.
- Praca nad konceptem kreatywnym dla Śmietanki Łaciatej była wyzwaniem i dużą frajdą. Wyzwaniem, bo to duża na naszym rynku kategoria produktowa, do której niewątpliwych zalet nadal trzeba konsumentki i konsumentów przekonywać. Frajdą, bo przecież mamy tu do czynienia z radością gotowania, która oddziałuje na wszystkie zmysły. Ze spotkania tych dwóch aspektów urodziła się idea pozytywnego zamieszania, które śmietanki UHT Łaciate – całe na biało – wprowadzają w naszych kuchniach, daniach i deserach. Zamieszanie to oddaliśmy dynamiką i apetycznością, które aż biją od naszych kreacji, a także luźnym, wolnym od nachalności tonem głosu kampanii - tłumaczy Kuba Janicki, creative director w Opus B.
W ramach komunikacji Śmietanek Łaciata UHT powstał spot tv, spoty digital, landing page, materiały do SoMe oraz kanwa graficzna dla materiałów drukowanych.
Za strategię, kreację i realizację działań odpowiada Opus B. Za produkcję spotów dom produkcyjny Bomaye, za postprodukcję studio Heaven.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Śmietanka Łaciata w nowej kampanii "nieźle miesza w kuchni"