Snapchat z blisko 1 mld USD wpływów z reklam w 2017 r.
Najbliższe lata przyniosą serwisowi Snapchat bardzo szybki wzrost wpływów z reklam - przewiduje firma eMarketer.

W br. przychód z reklam Snapchata ma sięgnąć 366,7 miliona dolarów, w porównaniu do 59,2 miliona dolarów w roku ubiegłym. W przyszłym roku ma to być już 935,5 miliona dolarów, a w roku 2018 - 1,76 miliarda dolarów.
Według analityków eMarketera, Snapchat przyciąga reklamodawców ze względu na możliwość dotarcia do szerokiego grona młodych użytkowników. Aby ich zaangażować, serwis rozszerzył w ostatnim roku swoje portfolio reklamowe o nowe formaty reklam wideo i treści sponsorowanych.
Obecnie aż 95 proc. wpływów z reklam Snapchata pochodzi z USA. Z biegiem najbliższych lat rosnąć ma udział innych rynków, które w 2018 r. mają odpowiadać już za 1/4 przychodu z reklam serwisu.
W maju br. Snapchat pozyskał od inwestorów 1,8 mld dol., obecnie jest wyceniany na 18 mld dol.
Dołącz do dyskusji: Snapchat z blisko 1 mld USD wpływów z reklam w 2017 r.