„Tysiące audiobooków w Twoim telefonie” w kampanii Storytel.pl. (wideo)
Rozpoczęła się pierwsza szeroko zasięgowa kampania reklamowa serwisu z audiobookami Storytel.pl. Dział marketingu witryny przygotował akcję wspólnie z firmami marketingowymi Rewir i Blue 449.
Reklamy z kampanii podkreślają, że Storytel oferuje nieograniczony dostęp do tysięcy audiobooków i ebooków w ramach miesięcznego abonamentu w wysokości 29,90 zł, przy czym pierwsze 14 dni korzystania z platformy jest bezpłatne. Ponadto dzięki opcji zapisywania książek w trybie offline, audiobooków można słuchać także będąc poza zasięgiem sieci.
Polska wersja Storytel została uruchomiona w lutym ub.r.
Akcja reklamowa będzie prowadzona w telewizji oraz internecie (w serwisach z treściami wideo).
Kreacją reklam zajęła się szwedzka agencja Rewir razem z działem marketingu Storytel, a za opracowanie strategii mediowej oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Blue 449 (Publicis Media).
Blue 449 pozyskał to zlecenie w efekcie przeglądu ofert, w którym brały udział jeszcze dwie firmy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Tysiące audiobooków w Twoim telefonie” w kampanii Storytel.pl. (wideo)