Streetcom Polska z Emilią Sabat i aplikacją na Facebooku
Streetcom Polska udostępnił dla swoich ekspertów aplikację na Facebooku. Jednocześnie pracę w agencji rozpoczęła Emilia Sabat.
Facebookowa aplikacja jest skierowana do aktualnych i potencjalnych uczestników kampanii Streetcom Polska. Aplikacja umożliwia użytkownikom łatwą rejestrację i raportowanie rozmów. Wcześniej te opcje były dostępne tylko na stronie internetowej firmy. Aplikację Streetcom przygotował we własnym zakresie.
Jednocześnie do zespołu agencji dołączyła Emilia Sabat (na zdjęciu), obejmując stanowisko project managera. Będzie odpowiadać za rozwój działań interactive, tworzenie kompleksowych ofert, koordynację oraz całościową realizację projektów. Poprzednio pracowała w firmie See-me Propaganda.pl, gdzie zarządzała zespołem realizacyjnym i zajmowała się obsługą kampanii reklamowych w zakresie ambient media i BTL.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Streetcom Polska z Emilią Sabat i aplikacją na Facebooku