Streetcom dla nowej linii produktowej Tołpa
Do grona klientów agencji Streetcom dołączyła marka kosmetyków Tołpa. Streetcom realizuje kampanie influencer marketingową dla nowej linii produktów Body & Soul Tołpa.

Głównym celem prowadzonych działań jest trial oraz zwiększenie świadomości istnienia nowej linii produktowej marki kosmetycznej Tołpa.
Agencja Streetcom odpowiada za rekrutację micro i nano influnecerów oraz koordynację kampanii.
Efektem współpracy ma być zwiększenie trialu i świadomości istnienia nowej linii produktów Body & Soul Tołpa wśród przedstawicieli grupy docelowej.
Nowi klienci

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Streetcom dla nowej linii produktowej Tołpa