„Superwizjer” wygrał z konkurencją. 2,7 mln zł z reklam
Jesienny sezon programu interwencyjnego „Superwizjer” oglądało średnio 645 tys. osób. TVN w czasie emisji magazynu wygrał ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 2,74 mln zł.

Premierowe odcinki „Superwizjera” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 23.30, w okresie od 3 września do 10 grudnia br. Średnia oglądalność programu w tym okresie wyniosła 645 tys. osób, co zapewniło stacji 12,05 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 12,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
>>> „Magazyn Expressu Reporterów” liderem pasma
Największą widownię zgromadził odcinek „Superwizjera” wyemitowany 3 grudnia br. Przed telewizory przyciągnął on 868 tys. oglądających.
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
2013-09-03 | 785 387 | 15,82% | 18,45% |
2013-09-10 | 606 785 | 12,32% | 13,47% |
2013-09-17 | 558 130 | 9,94% | 10,19% |
2013-09-24 | 339 376 | 6,67% | 7,32% |
2013-10-01 | 661 213 | 12,19% | 13,20% |
2013-10-08 | 634 402 | 13,09% | 14,78% |
2013-10-15 | 601 428 | 11,02% | 10,37% |
2013-10-22 | 607 806 | 11,64% | 13,97% |
2013-10-29 | 722 586 | 13,46% | 15,56% |
2013-11-05 | 499 078 | 9,18% | 10,01% |
2013-11-12 | 698 322 | 12,51% | 13,17% |
2013-11-19 | 592 086 | 10,60% | 10,63% |
2013-11-26 | 699 853 | 12,45% | 13,43% |
2013-12-03 | 867 782 | 15,58% | 15,20% |
2013-12-10 | 837 024 | 15,04% | 15,13% |
Średnio: | 644 611 | 12,05% | 12,93% |
W paśmie nadawania programu TVN był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, emitujący wówczas filmy fabularne i serial „CSI: Kryminalne zagadki Miami”, co przełożyło się na 10,11 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (gł. dokumenty z cyklu „Świat bez fikcji”; 8,66 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. filmy fabularne oraz „Ekstradycja”; 7,89 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN też był pierwszy, drugie miejsce zajął Polsat, ale trzecia była Jedynka.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN - Superwizjer | 644 611 | 12,05% | 12,93% |
Polsat | 531 109 | 10,11% | 10,36% |
TVP2 | 455 048 | 8,66% | 6,18% |
TVP1 | 414 830 | 7,89% | 7,55% |
Wpływy reklamowe wokół „Superwizjera” w analizowanym okresie wyniosły 2,74 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Kolejne odcinki magazynu trafią na antenę TVN w marcu 2014 roku.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Superwizjer” wygrał z konkurencją. 2,7 mln zł z reklam