Klienci Biedronki zebrali już 6 mln świeżaków, o 1,5 mln więcej niż rok temu
W ramach tegorocznej promocji „Gang świeżaków” klienci sklepów Biedronka za punkty zebrane za zakupy odebrali już ponad 6 mln sztuk tych pluszaków. Rok temu rozeszło się 4,6 mln maskotek - zarówno zdobytych w promocji, jak i kupionych.
Tegoroczna odsłona „Gangu świeżaków” ruszyła w sklepach Biedronka pod koniec sierpnia, a punkty za zakupy można było zbierać do 19 listopada. W promocji uwzględniane były każde jednorazowe zakupy za minimum 40 zł, za co dostawało się punkt, a dodatkowo po punkcie - jeśli wśród zakupów był owoc lub warzywo, jeśli zakup został zarejestrowany przy pomocy karty Moja Biedronka i jeśli kupiło się produkty specjalne za co najmniej 10 zł.
Świeżaka można było odebrać za 60 pkt lub 30 pkt z dopłatą w wysokości 19,99 zł. W tym roku sześć maskotek znanych z zeszłorocznej akcji (marchewka, jabłko, truskawka, brokuła, czosnek, bakłażan) dostępnych było w mniejszym rozmiarze, ponadto pojawiły się cztery nowe, duże pluszaki: groszek, rzodkiewka, kalafior i borówka.
Jeronimo Martins Polska poinformowało, że do 19 listopada klienci Biedronki odebrali ponad 6 mln sztuk świeżaków, z czego 60 proc. stanowiły te duże. Najpopularniejszym modelem okazała się borówka (1,1 mln sztuk), a kolejne miejsca zajęły pod tym względem rzodkiewka i kalafior. Świeżaki można jeszcze odbierać do 3 grudnia.
Jerónimo Martins z 11,9 mld euro przychodów w pierwszych trzech kwartałach br., 422 mln euro na inwestycje
W zeszłym roku podczas całej promocji rozeszło się 4,6 mln egz. świeżaków. Przy czym wtedy te maskotki można było zarówno odebrać za punkty z zakupów, jak też kupić (za 49,99 zł) bez konieczności zbierania jakichkolwiek punktów. Zainteresowanie akcją okazało się tak duże, że w listopadzie w wielu sklepach zaczęło brakować świeżaków.
Tegoroczną odsłonę promocji wspierały niestandardowe działania reklamowe, m.in. cykl „Teatrzyk Świeżaków” emitowany w TVN przed „Faktami”. Z kolei ponad 700 tys. zł wpływów ze sprzedaży w ramach promocji w pierwszy weekend września przekazano na rzecz Caritas Polska.
- Z dużą ciekawością obserwujemy to, jak zmienia się zapotrzebowanie na konkretne świeżaki w zależności od danego okresu czy regionu. Należy podkreślić jednak, iż poza walorem rozrywkowym, ważne jest dla nas również to, by rodzice aktywnie włączali się w tę akcję i przy każdej okazji - z pomocą świeżaków - namawiali dzieciaki do spożywania warzyw i owoców. Otrzymujemy wiele sygnałów, że nasza akcja pomaga w osiąganiu tego celu - komentuje Katarzyna Scheer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Klienci Biedronki zebrali już 6 mln świeżaków, o 1,5 mln więcej niż rok temu