Syropy Łowicz reklamowane jako „samo najlepsze” (wideo)
Syropy prozdrowotne Łowicz (produkowane przez Agros-Novę) po 8 latach przerwy wracają z reklamami do telewizji. Nową kampanię produktu przygotowały agencja Brandplace i dom mediowy MediaCom Warszawa.

Kampania syropów Łowicz z linii Zdrowie z Natury podkreśla, że ich naturalne składniki (owoce i rośliny) mają właściwości prozdrowotne. W reklamach prezentowane są trzy warianty produktu: Pędy Sosny, Czarny Bez i Dzika Róża.
To pierwsza od 8 lat akcja reklamowa syropów Łowicz prowadzona w telewizji - trzy 10-sekundowe spoty są emitowane w największych stacjach.
Ponadto kampania obejmuje prasę (magazyny kobiece), internet, pojazdy komunikacji miejskiej w 10 największych miastach, 112 placówek medycznych w całej Polsce oraz markety wybranych sieci (degustacje). Działania zaczęły się w połowie stycznia i potrwają miesiąc.
Kreację kampanii przygotowała agencja Brandplace, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Syropy Łowicz reklamowane jako „samo najlepsze” (wideo)