"Szafa pełna wspomnień" w akcji promocyjnej Vanisha
Marka Vanish (RB) rozpoczęła konkurs pod hasłem "Szafa pełna wspomnień". To element kampanii marki realizowanej pod hasłem "Zostaw wodę naturze, noś ubrania dłużej!".
Vanish poprzez realizowane działania chce uświadomić jakie ilości wody pochłania produkcja ubrań oraz motywuje do
- Przyszedł czas, aby to właśnie marki były ambasadorami dobrych zmian dla ludzi i środowiska i uwrażliwiały konsumentów na istotne społeczne tematy. Społeczna odpowiedzialność biznesu to w naszej firmie bardzo istotny obszar, zarówno w działaniach wewnętrznych - wokół naszych produktów, jak i w tym co komunikujemy na zewnątrz - podkreśla Katarzyna Krzyżewska, marketing manager RB.
Vanish kolejny sezon wspiera świadomość ekologiczną i uświadamia konsumentom, że warto dbać o już posiadane ubrania i pielęgnować je, by służyły nam jak najdłużej.
Wiosenny konkurs „Szafa pełna wspomnień” trwa do 2 czerwca 2021 r, a zgłaszać się do niego można na dwa sposoby: publikując na Instagramie zdjęcie w ubraniu, które wiele znaczy z #SzafaPelnaWspomnien oraz oznaczając w poście @vanish_polska lub przedstawiając na vanish.pl historię ubrania, które wiele znaczą.
Nagrodami w konkursie są pralki Samsung i parownice Tefal.
Za organizację i promocję konkursu odpowiada agencja Columbit.
Konkurs stanowi element kampanii „Zostaw wodę naturze, noś ubrania dłużej”, którą Vanish wspiera dbałość o wodę i środowisko naturalne.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: "Szafa pełna wspomnień" w akcji promocyjnej Vanisha