Szalona podróż na ferie w reklamie Plusa na Kartę (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Plusa (Polkomtel), wspierająca ofertę dla klientów na kartę. Działania przygotowały Scholz & Friends, Vizeum oraz TFP.
Bohaterami nowego spotu reklamowego Plusa są dwie rodziny, które wybierają się na ferie pociągiem. Córka rodziny Niepraktycznych przed wejściem do pociągu orientuje się, że w smartfonie nie ma dostępu do internetu. Z poradą przychodzą Praktyczni - internet w telefonie najszybciej dostać, wybierając Plusa na Kartę.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Scholz&Friends Warszawa. Spot wyreżyserował Bartek Prokopowicz, realizacją zajął się dom produkcyjny TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa Cyfrowy Polsat osiągnęła 8,61 mld zł przychodów sprzedażowych i 802,7 mln zł zysku netto. Na koniec września ub.r. miała sprzedanych 17,27 mln jednostkowych usług (RGU), co wobec 16,85 mln rok wcześniej daje wzrost o 2,5 proc.
W segmencie abonamentowym sprzedaż zwiększyła się o 3,8 proc. do 14,59 mln RGU, a w pionie prepaidowym zmalała o 4,1 proc. do 2,68 mln. Do grupy należą przede wszystkim Cyfrowy Polsat, Telewizja Polsat, Polkomtel oraz przejęte w ostatnich latach Netia i Eleven Sports.
Metryczka kampanii:
1. Nazwa reklamy: „Ferie" Plus na Kartę
2. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
3. Agencja: Scholz & Friends
4. Reżyser: Bartek Prokopowicz
5. Scenariusz: Piotr Jakubowski, Michał Konert
6. Producent: Ryszard Kłosowski
7. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
8. Dom mediowy: Vizeum
9. Media: TV, AdScreeny, online

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Szalona podróż na ferie w reklamie Plusa na Kartę (wideo)